poniedziałek, 24 grudnia 2012

11 " Ta dziewczyna to moja Siostra !!! "

Po tygodniu wróciłam do Londynu .
Tam czekała na mnie dzika ( jak to Harry ujął ) niespodzianka .  Jednak nie była ona tak dzika jak się spodziewałam XD Nie wiem kiedy to się stało ale jeden pokój gościnny ( aut. w domu Nat, Lou i Hazzy jest 5 pokoi ) zamienił się w pokój dla Julci i Bonnie . P godzinie 21 kiedy małe spały a Harry się gdzieś szlajał ja siedziałam z Lou przed telewizorem kiedy przy przełączaniu widziałam " Titanic "
- Louuu obejrzymy Titanica ? Proszę !!! Wiesz że go kocham !! ale nie tak jak ciebie rzecz jasna !!
- Skoro tak bardzo chcesz .. - westchnął
- Ja nie przyjmuję takiego zakończenia !! - powiedziałam kiedy film już się kończył
- Nat, to tylko film
- Nie, dlaczego on umarł ? czemu nie ona ?
- Taka jest miłość
- Ja protestuję -.-
- Oj tam - powiedział i zaczął mnie całować, usta, szyja zaczął schodzić coraz niżej kiedy wbił Harry przerywając tą piękną chwilę .
- Cześć :D - powiedział i wcisnął się między nas - Wiecie że niedługo święta ?
- Tak Harry, wiemy - powiedziałam i wstałam, potem usiadłam obok Louisa .
- Święta już za tydzień !!
- Jak za tydzień ?! Myślałem że za dwa - Lou :3
- Nie wiesz kiedy masz urodziny ?
- Wybacz Nat ale miałem ważniejsze sprawy na głowie .
- Ciekawe jakie ....?
- Ważne :D

~ 5 dni później ~

Już od 5 rano ten dom nie spał . Małe ciągle tylko płaczą, jedzą i śpią . Ale i tak są moimi największymi skarbami razem z Louisem :3 Dziś w końcu ubieramy choinkę !!
- Harry kolejna bombka ?! - już prawię krzyczałam . Jak Można zbić 12 bombek w godzinę ? Będąc Harrym jednak można -.-
Stanęłam na krzesło by założyć na sam czubek gwiazdę . Zeszłam i wtuliłam się w Louisa .
Ktoś pukał do drzwi . Harry biegł w tamtą stronę mówiąc że to jego gość " specjalny " . Ciekawiło mnie kim jest ta osoba . Kiedy ją zobaczyłam zaniemówiłam .

- Ja Pierdolę 
- Natka .?!
- We własnej osobie !! - powiedziałam i przytuliłam ją 
- Wy się znacie .?! - spytał rozkojarzony Harry 
- Tak . Ta dziewczyna jest moją siostrą XD
- Ty masz siostrę ?!! - zdziwił się Louis 
- Nigdy nie wspominałaś o Sarze - Harry

***
Omomo czuję świąteczny nastrój XDD 

3 komentarze:

  1. Jej sory , nie spodziewałam się tego !
    Super rozdział !!!
    Fajna owca ja dostałam takiego duuuupnego misia który jest mi powyżej pasa o.O
    Ej lol też mam takie coś do projektowania ! I do makijażu też :)
    Mówisz że resztę prezentu dostajesz jutro ? Ja tak miałam na Mikołajki , dzień później prosto z Londynu przybyła do mnie figurka Harolda :D Mogę mówić że u mnie w domu jest Harry Styles :D
    Czekam na następny i zapraszam na 26 : http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com
    Masz Twittera prawda ? Powiedz że masz !

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAA rozdział zajebissty ! <33 (z resztą jak zawsze)
    Czekam na nexta ;*****
    <3
    W jakim programie zrobiłaś filmik?:) ( bardzo prosze o odpowiedź)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdział drugi ! :)
    http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com
    Dodawaj następny !!

    OdpowiedzUsuń