czwartek, 20 grudnia 2012

10 " Louis, mam to gdzieś . Czy ty siedzisz w burdelu czy nie, twoja dziewczyna rodzi !! Masz złapać najszybszy samolot do Polski i być przy niej !! "

~Harry~
Natalie podała mi numer bym zadzwonił po taksówkę, na początku pewnie ciężko było im mnie zrozumieć ale Nat zabrała mi telefon . Taksówka przyjechała po 10 minutach . Pomogłem Nat wejść do szpitala, wysłuchiwałem jej ciągłych jęków . Pielęgniarki zabrały ją na porodówkę, usiadłem przed pomieszczeniem i czekałem . Wyciągnąłem telefon w którym była karta Louisa i szukałem w kontaktach swojego imienia, kiedy je znalazłem nacisnąłem zieloną słuchawkę . Po 2 sygnałach odebrał, słyszałem ze muzyka leciała na full pewnie był w jakimś klubie .
- Louis gdzie jesteś ?
- W .... eeee takim ...fa..jn..ym klubie - powiedział pijany
- Jakim ?!
- Fajnym
- Louis mam to gdzieś, twoja dziewczyna rodzi !! masz przyjechać do Polski i być przy niej !! - rzekłem stanowczo
- Ale jak Nat rodzi ?!! - powiedział jakby nagle oprzytomniał
- Tak Nat rodzi i to miesiąc przed terminem !!
Nie skończyłem rozmawiać kiedy wieźli Nat na sale, miała jeszcze ogromny brzuch ....

~Natalie~
Pielęgniarki zabrały mnie na porodówkę ale jedna powiedziała że będą mi robić cesarkę . Zawieźli mnie na salę i wstrzyknęli coś w plecy . 
Nie widziałam jak mnie rozcinają, ale słyszałam płacz i słowa pielęgniarki " Mamy Dziewczynkę " zaczęłam się uśmiechać jak głupia jak się też okazało drugie dziecko to również dziewczynka !!
Kiedy już mnie zszyli zawieźli na sale pooperacyjną, później przyszedł Harry a pielęgniarka z identyfikatorem któa miała na imię Daria ale mniejsza z tym zaczęła Harremu gratulować dwóch córek XDD myślałam że pęknę ze śmiechu :D Po karmieniu pielęgniarka wzięła małe do inkubatorów czy jak to się tam zwie
- No Harry chciałbyś mieć dwie córki ? - spytałam uśmiechając się
- Zależy z jaką dziewczyną
- Czyli jeśli prześpisz się z dziewczyną i ona będzie w ciąży a potem się okaże że to bliźniaki, zostawisz ją bo nie będzie ci się podobać na zewnątrz ?
- Nie o to chodzi ...
- A o co masz na myśli mówiąc " Zależy z jaką dziewczyną " ?
- Nie zapominaj o tym co powiedziałem ci jeszcze kilka godzin temu ...
- To znaczy że liczy się dla ciebie wygląd niż charakter ? co ja mam takiego w sobie ze chciałbyś mieć ze mną dziecko ?
- Czemu zadajesz tyle pytań ? Nie liczy się wygląd tylko charakter
- Czyli lubisz czasami wredne i pyskate ale też miłe i opiekuńcze, tak ?

~Następny Dzień - 10 rano ~

Harry ciągle siedzi ze mną i małymi, przenieśli mnie na salę nie pooperacyjną .
- Proszę - powiedziałam kiedy ktoś pukał do drzwi
Nieoczekiwanie zjawił się Louis a za nim Dan O.o no ale jak .?!
- Cześć mała - Danielle :3
- Tylko nie mała xD
- Cześć mała XDD - powiedział Lou całując mnie w policzek
- Louuu ... tylko nie mała !! a właśnie chodź tu obok mnie - powiedziałam i poklepałam miejsce obok siebie . Louis usiadł obok mnie i przejął małą brązowooką dziewczynkę ( :P ) Patrzyłam się na nich to na Dan która trzymała naszą córeczkę, straasznie było widać że ją polubiła ciągle coś do niej mówiła xD
- To jak mają na imię ? - spytała Danielle
- Julka !! - Ja
- Bonnie - Lou :3
- Harolda i Harra !! - Hazza XDD
- Nie Harry żadna Harolda ani Harra XDD Julka i Bonnie .<333

***
Obiecałam po 3 komach :*
U mnie wena nie przychodzi tak że włączam i już rozdział . Jeśli chcecie reklamować swój blog to w zakładce " Spam " Liczę chociaż na jeden kom i dodawajcie się do obserwowanych . Mój TT : @Monikaa_Horaan Jak chcecie możecie pisać jestem tam od 8 rano do 12 w nocy :)
A tutaj ( tak po 2 latach XD ) :
Julka :
 Bonnie :

2 komentarze:

  1. Super !!
    To Nat nie jest już ten teges skłócona z Lou ?
    Ej to jak w końcu one się nazywają ?
    Bo w opowiadaniu masz Julka i Ameber , a pod rozdziałem że Julka i Bonnie . Nie ogarniam ...
    I jak jedna z dziewczynek ma brązowe oczy skoro i Lou i Nat mają niebieskie ?
    Następny znów po trzech komentarzach ?
    Jeśli tak to pisać , pisać ja chce dalej czuję niedosyt .
    Na prawdę uważasz że 14 rozdziałów + prolog + epilog to jest max ? Ja mam osobiście już 25 rozdziałów + prolog zamierzam napisać jeszcze minimum 10 i epilog :D
    I tak do mojego poprzedniego komentarza to twoja głowa y nie umarła bo przypięła bym ją do akumulatora i by działała xD
    Ej !! Ty masz takie opowiadanie jedno http://should-have-kissed.blogspot.com/
    Czemu nie piszesz dalej ? Bardzo mi się spodobało !
    Osz w dupę , ale się rozpisałam . No dobra to czekam na następny i masz może facebooka ? Jeśli tak to wyślij mi linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest XDD
      Nie ... Julka i Bonnie to chyba w 8 było Charlie i Amelka XD
      Taaak 3 komy ale moje odpowiedzi się nie liczą jak coś -.-
      Nie wiem czy by działała :D
      Chciałabym żeby małe miały brązowe bo one są słłłit *.*
      Jak coś wymyślę to tam napisz xd

      Usuń