sobota, 29 grudnia 2012

13 " Harry to takie ciacho że normalnie przy nim to wymiękam !! "

Ludzie patrzeli na nas jak chorych psychicznie . Weszłam do środka a za mną szedł Harry
- To przez ciebie !! - zaczął krzyczeć
- Moja wina że razem z Niallem porysowaliście mi twarz ?!!
- Ej . To nie ja - oburzył się blondynek trzymając na rękach Bonnie
- Harry uwierz jeśli to się nie zmyję to cię wykastruję tępą łyżką
Poszłam do łazienki, na szczęście nie jest aż tak tępy i porysował mnie kredką do oczu . Szybko to zmyłam i poszłam na górę ponieważ za godzinę mam spotkanie z Sarą i nie mam ochoty się spóźnić .
Przebrałam się w To zrobiłam lekki makijaż a włosy zostawiłam na luzie, zeszłam na dół .
- Wychodzę - powiedziałam i pocałowałam Louisa w policzek
Założyłam kurtkę i wyszłam . Wyciągnęłam telefon i spojrzałam na godzinę, miała jeszcze 15 minut .
Do centrum od naszego domu było około 10 minut więc spokojnie zdążę .
Kiedy weszłam do środka kilka dziewczyn dziwnie się na mnie patrzyło, zignorowałam to . Zobaczyłam że na ławce siedzi Sara . Podeszłam do niej
- Cześć - powiedziałam
- Siema
- Gotowa na podbój sklepów ?
- Czekam na ciebie już 20 minut
- Nie byłyśmy umówione na 15
- A z resztą choć - Sara wstała i zaczęłyśmy nasz obchód .
Po kupieniu 4 par rurek, 8 koszulek, 2 par butów zobaczyłam na wystawie sklepu dla dzieci śliczne różowe śpioszki
- Patrz jakie zajebiste !! - prawie krzyknęłam i pociągnęłam siostrę w stronę sklepu
Kupiłam 6 par : różowe, zielone, niebieskie, fioletowe, pomarańczowe i czerwone .
- Nogi mi w tyłek wchodzą ! - marudziła Sara
- Idziemy na lody ?
- Zimaa kobietoo !!
- Ale ja chcę !
- Okey !
Usiadłyśmy przy stoliku i złożyłyśmy zamówienia
- Nat ?
- Co ?
- Mogę ci o czymś powiedzieć ?
- Spoko ...
- Nie śmiej się tylko
- Mów kobieto !!
- No wiesz .. Harry jest taaki przystojny !! normalnie przy nim wymiękam !!
- Czekaj, czekaj to wy nie jesteście razem ??? - to mnie coraz bardziej zadziwia
- No nie, jesteśmy TYLKO przyjaciółmi - powiedziała " podkreślając " przedostatnie słowo
- A lubisz go no wiesz tak lubisz lubisz ?
- Podoba mi się :D
- Wbijamy do mnie
- Ale tam jest Harry !!
- Nie pierdol siostra !!

W domu wszyscy spali :3 Po cichu poszłyśmy do kuchni .
- Słodko wyglądają jak śpią - zaczęłam rozmowę po Polsku
- No tak .. jak śpią !
- Harry najsłodszy
- Nie słodź mi tutaj !! Jeszcze będziecie razem zobaczysz
- Nie Naaaat proszę cię
- Mamy okazję pogadać tak by nic nie rozumieli no Harry nic nie rozumie więc możemy gadać nawet jak wejdzie ..

***
Cześć :D
Wczoraj byłam normalnie w szoku !! Nie wiem .. chyba z godzinę dwie i te 3 komentarze XDD
Może to nie jest długie ale 14 MOŻE (( ? )) będzie lepszy ale nie obiecuję . 
Znów 3 komentarze = 14 rozdział . 
Kochany PHOTOSCAPE XDD
Już 14 dla mnie to straaasznieee dużo bo zaczęłam już od początku ciążą więc.. xd
Reakcja mojej koleżanki była dzika XDD 
W połowie lekcji zaczęła się wydzierać " Monika narysowałaś mi kutasy na twarzy " Na moje nieszczęście jest trochę jak Zayn i lubi patrzeć w lusterko :D i miała je w piórniku więc wszyscy się na mnie patrzą  :P skończyło się uwagą :D
Miałam taki zajebisty sen że chuuuj xd 
Co do prostych włosów Hazzy . Wyobraźcie sobie tą twarz :
Z Takimi włosami :
Coś mnie dzisiaj bierze ;d to chyba " NIENAWIDZĘSZKOŁYIWCHUJMISIĘNIECHCĘTAMIŚĆ "
Ale udawanie choroby lub jedzenie lodów zimą :
Zrobiłam małą zmianę w dziewczynkach za 2 lata xD
Bonnie :
To może trochę dziwne że przedtem Bonnie i Julka miały brązowe oczy ale ja mam piwne chociaż moja mama ma zielone a tata niebieskie XDD
Dobra kończę bo dostałam takie fajne mydełka w kształcie różyczek ale mi się chamy rozpadły ale poskładałam je :D M.M - Miszcz Monika XDDD
Idę wypróbować te " Płatki Do Kąpieli z Tureckiej Łaźni Termalnej " :D
Byłam w Turcji i widziałam jakąś łaźnie ale nie korzystałam XDD
Ja chyba muszę iść do okulisty bo mi się psuję wszystko już -.- 
I niedługo aparat na zęby ... Niall :**
Ja na serio jestem pojebana O.o piszę o pierdołach // Komentować !!

2 komentarze:

  1. Haha twoje życie jest o wiele śmieszniejsze nic te które piszesz!
    Leże ,,NIENAWIDZĘSZKOŁYIWCHUJMISIĘNIECHCĘTAMIŚĆ''
    HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale żeś się rozpisała !!
    ,,NIENAWIDZĘSZKOŁYIWCHUJMISIĘNIECHCĘTAMIŚĆ'' Mam tak samo -,-
    A co do rozdziału to ZAJEBISTY !! ( Z resztą jak zawsze )
    A co do mojego , tak kochana twoja wiedza się skończyła i nie strzelaj focha !!
    Już niebawem kolejny i znów będziesz miała wiedzę :D
    Dziwne że Harry w prostych włosach jest uśmiechnięty ...
    Dobra kończę bo się zaraz mega rozpisze ...
    Czekam na następny ! :)

    OdpowiedzUsuń