poniedziałek, 17 grudnia 2012

09 " Nat ty rodzisz !! "

Przez prawie dwa tygodnie ciągle płakałam, nie wychodziłam z pokoju, może że do toalety  .  Ciocia przynosiła mi jedzenie które tylko dziubałam i zostawiałam . Może to źle wpływa na te dwie małe istotki które są pod moim sercem ale ja inaczej nie potrafię . Rozumiem Louisa ale przecież to fotomontaż, bo niby kiedy ja, ja Natalia Walker pół polka :D mogłabym chodzić z Fabianem za rękę w ciąży ?! Przecież on mieszka w Polsce ..... A no właśnie ja jestem w Polsce a jaśniej to mieszkam  z nim po sąsiedzku ... balkonami -.- prawdopodobieństwo że go spotkam jest jak 1000 do 1000 .
Dochodziła już powoli 16, robiło się ciemno .
Dostałam sms, mimowolnie się uśmiechnęłam był od Lou !!
" Wyjdź na dwór ..xx "
Tak jak było napisane tak zrobiłam, już otwierając drzwi zobaczyłam róże, zaczęłam znów się uśmiechać ( chyba po raz drugi w ciągu 3 tygodni xD )
Podniosłam list który leżał na końcu tej różanej alejki :D
" Idź do kawiarni Coffee Heaven .. " 
Wsiadłam w autobus który jak zesłany z niebios zjawił się tuż obok mnie i to na tą ulicę !!
Po 25 minutach byłam na miejscu, szukałam wzrokiem Lou ale zauważyłam charakterystyczną czuprynę Harrego !! Wyjęłam telefon i zadzwoniłam do " Louisa "
Tak jak myślałam to był Hazza co za idiota !! -.-
- Harry co ty tu robisz .?! - powiedziałam siadając na przeciw chłopaka - Kuźwa ja mam prostownice !! kiedyś pożałujesz
- O cześć Nat . Ty nie masz prostownicy, masz lokówkę i suszarkę ale właściwie po co ci prostownica ..... z twoimi włosami ??
- Co robisz tutaj, zawracając mi moją głowę ?
- Wracasz do Londynu !!
- Nie wracam !!
- Nie po to leciałem tutaj żebyś tu zostawała, co mam wracać ?
- Możesz zostać u mnie na kilka dni, ja się zastanowię . Masz jakie rzeczy czy coś
- Nie mam - powiedział i zaczął się śmiać - Dobra mam :D - wyciągnął torbę spod stołu pokazując mi
- To idziemy ? ^^
Wróciliśmy autobusem, oczywiście nie obyło się bez wzroku chyba WSZYSTKICH ludzi . Kiedy szliśmy z przystanku fanki prawie rzuciły się na Harrego, mnie obrzuciły morderczymi spojrzeniami .
Weszłam do domu pierwsza, dziwne było że nikogo nie było XDD
Pokazałam Harremu gdzie może nocować, zeszłam do salonu i usiadłam na kanapie ....
Poczułam ze ktoś mnie pocałował, od razu pomyślałam że to był Louis . Strzeliłam mu z liścia
- Harry pojebało ?! - krzyknęłam wstając
- Nat, ale ja dłużej tak nie umiem ! Wiem że jesteś szczęśliwa z Louisem ale zrozum ja cię ... kocham !!
Nie wiedziałam co ja mam mu odpowiedzieć ? Chciałam wybuchnąć płaczem chociaż ledwo się powstrzymałam kilka łez poleciało po moich policzkach . Harry wstał i przytulił mnie co pewnie przyszło mu z trudnością, wiem że teraz zdradzam Louisa ale po prostu nie wiem jak ja mu to powiem .... " Louis, całowałam się z Harrym " No -.-
- Harry .. ja chyba rodzę - powiedziałam i opadłam na kanapę
- Jak rodzisz ?! jeszcze miesiąc
- Zabierz mnie do szpitala !! ...

****
No to teraz kurwa szantaż !!!
Minimum 3 komy a bd 10 ..
Niestety a może i stety niedługo koniec .. EPILOG XD
Ale jeszcze chcę Hazze z kimś złączyć ... Dowiecie się po oddaniu 3 komów :D
Okey idę spać bo już w pół 12 ale nie idę jutro do szkoły bo znów jestem chora .<3

3 komentarze:

  1. O matko . Świetne to jest . ! Szkoda że natrafiłam na ten blog dopiero teraz jak już chcesz kończyć :( I O MATKO NAT RODZI !
    ŁOJEZU , HAZZA JĄ KOCHA!
    ŁOBOŻE , ŻE NIBY JAK TO ?! *____*
    Ciekawe co będzie dalej ^^ czekam na nexta :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie . !
    xxxxKarolajnexxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie spodziewałbym się tego po nim .
    Jak to Nat rodzi !? Tak wcześnie ? I bez Lou ?
    Dziewczyno zabiję cię za przerywanie w takim momencie !!!
    Normalnie urwę ci głowę i powieszę nad łóżkiem , by ta twoja głowa opowiadała mi dalszy ciąg opowiadania :)
    A teraz tak na poważnie ...
    JAK TO KURWA EPILOG ?!
    Nie masz prawa tego kończyć ! Rozumiesz ? Zabraniam ci !
    Też jestem chora xD
    Masz mi tu dodać 10 rozdział raz , raz !!
    Zapraszam na 25 http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com/
    I na 1 http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!
    Ona Rodzi!!!
    OMG OMG OMG!!!
    Nie wiem co jeszcze pisać...
    A tak!Oświeciło mnie!
    EPILOG!
    Ocipiałaś ?!

    Zapraszam : http://3dopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń