piątek, 28 grudnia 2012

12 " Ja jestem ciocią ? O Fuck ! Idę pić ! "

- Nie ma się czym chwalić - powiedziałam
- Raczej JA to powinnam powiedzieć
Siedzieliśmy tak w salonie gdy usłyszałam płacz, już chciałam wstać ale Louis mnie wyprzedził .
- Zostań, ja pójdę - powiedział
- Okey
- Wy macie dziecko ? - zdziwiła się Sara
- Tak . Nawet bliźniaki . - odpowiedział jej Harry zanim ja zdążyłam otworzyć usta
- Czyli jestem ciocią ? O Fu... - Sara nie zdążyła dokończyć gdy zamknęłam jej usta dłonią - Nie mów tego przy Harrym. on tego nie lubi .
- Od razu nie lubi .. - Bulwers Hazzy XDD
- Ostatnio jak ja powiedziałam Fuck to tak przeklinałeś że sąsiadka mnie w Tesco zatrzymała i powiedziała że my mamy jakiegoś dzikusa w domu i że jeszcze raz to dzwoni na policję bo podczas kąpieli usłyszała twoje miłe słówka, PODCZAS KĄPIELI !!
- Co podczas kąpieli ? - spytał Louis który właśnie usiadł obok mnie i objął ramieniem
- Tak wspominam jak powiedziałam 'Fuck' i Harry przeklinał że aż ta nasza wspaniała sąsiadka zatrzymuje mnie w Tesco xd
- Aaaa
- Wiecie że nie lubię słowa 'Fuck'
- A mimo to je używasz !! XD
- Nie lubię jak ktoś przy mnie go używa
- Mam pomysł - oświadczył Loui
- Jaki ?
- Wy pewnie się długo nie widziałyście ..
- Kontynuuj - przerwałyśmy mu z Sarą
- Więc co wy na wasz taki dzień ?
- A Julka i Bonnie ?
- Ta sprawa jest już dawno załatwiona - Hazza ;3
- Mam się bać ?
- Nieee - odpowiedzieli razem
- 3 najlepsze opiekunek w całej Anglii melduje się na służbę !!!
- Nie mów mi o " Opiekunkach One Direction "
- Nie . - oburzył się Hazza - Nie One Direction !! Ja, Louis i Niall
- Czego Niall ?
- Bo nie ma co robić jutro więc przyjdzie
- Już się boje o moje córeczki :p
- Ja myślałem że Nasze !
- Nie o to chodzi . Boje się że Harry .. noo ... on jest dziki ...
- Obrażasz mnie xD

Następnego dnia obudziły mnie chichoty, otworzyłam leniwie oczy i zobaczyłam Harrego i Nialla . Dopiero po kilku minutach zaczęła ogarniać . Rozejrzałam się wokół ... leżałam na kanapie w salonie .
- Z Czego się głupku śmiejesz ? - skierowałam się do Harrego
- A .. z nii...iii cze...goo
- Niall, czy ja mam coś na twarzy ? O.. jeśli mam to nie żyjesz cwaniaku - krzyknęłam i pobiegłam do łazienki .. To co zobaczyłam mnie przeraziło .. na twarzy miałam jakieś małe kutasy i dwukropki z P . No ja ich chyba zabiję .
- Looooouuuuuuis !!!!!! - wydarłam się .
Po chwili Loui stał już obok mnie ale nie wyglądał na roześmianego .
- Co ty masz na twarzy ?
- Zapytaj Harolda i Horana - jak gdyby nigdy nic poszłam do salonu . Ciekawe czy później też będą mieli takie zaciesze .
- Harry !! Kutasie Zajebany no co to ma być ?! - spytałam pokazując na swoją twarz - Ja tu kuuuuuurde muszę za 3 godziny wyjść - Niech się nie martwi jeszcze pożałuje -.- A Horan jak to Horan tylko zaciesz na ryju . - Niall, a ciebie kara też nie ominie !! - powiedziałam " bojowo "
Poszłam do kuchni gdzie Louis robił śniadanie ..
- Zmyłabyś to ...
- Nie ! Najpierw muszę się zemścić !!
- Mów dalej
- Bierzesz Harrego i zamykasz nas w łazience na klucz a ja mu wyprostuje włosy i wrzucę do wanny !!
- A Niall ?
- Wiesz, chciałabym go zamknąć w szafie tak bez nutelli xd ale jemu może zrobię loczki ?
Poszłam do łazienki by zagrzać trochę moją prostownice . Kiedy usłyszałam krzyki Hazzy schowałam sprzęt tortur tak by go nie zauważył .
- O czym chciałaś pogadać ? - Spytał Harry . No Louis nie używał nawet siły ...
- No wiesz .. - rzekłam i podeszłam do niego bliżej ... rzuciłam się na niego i wyciągnęłam prostownice - Teraz !! Zamykaj te drzwi !! - krzyknęłam
Kiedy zabieg się skończył zaśmiałam się dziko i waliłam w drzwi .
- Uciekaj ..
Zaczęłam zbiegać ze schodów krzycząc jak pojebana . Przebiegłam przez salon w którym siedział Niall i Danielle z małymi .. Wybiegłam na dwór i od razu potykając się spadłam twarzą na śnieg . Harry uruchomił tryb upierdliwego i zaczął rzucać we mnie na prawdę kolosalnymi kulami .. Widziałam jak sąsiadka gapi się na nas z okna kiwając głową .
- Harry ogar !!
- Wyprostowałaś mi włosy !!
- Narysowałeś mi penisy na twarzy !!
Ludzie zaczęli się schodzić i robić nam zdjęcia a także nagrywać . Co ja jestem jakaś małpa w zoo ? No Harry to co innego ..

***
Czytasz - Komentujesz !!!!!
Starałam się żeby był dłuuugi szanujcie pracę !! XDD
Szantaż - 3 Komentarze . Nowy Rozdział . Bardzo bym chciała żebyście pisali o nowych rozdziałach w zakładce " Spam " C: 
Teraz pytania :
- Czy kiedy już skończę to co chcecie w Epilogu ? tzn. ja chcę : Ślub, Ciąże Sary ( XDD ) i coś jeszcze wymyślę bo mam dużo pomysłów na następne rozdziały a jak mi się skończą to po prostu Epilog i już .
- Chcielibyście nowe opowiadanie na tym blogu ? Jeśli tak to o kim ? 1. Harry 2. Niall 3. Louis 4. Zayn 5. Liam ? 
- Happy czy Sad End ? 
No to na tyle śledztwa :)

3 komentarze:

  1. Jaka była reakcja twojej koleżanki? :D
    Super rozdział!!
    Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejej jaki super !!!!
    Zrób żeby to były Sad Endzik :D
    A następne opowiadanie z Zayn'em xD
    Ciekawe jak Harry wygląda w prostych włosach .
    Czekam na nn !!
    27 U MNIE
    http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozjebałaś mnie ! :D < 3
    Rozdział świetny ! ;*
    Czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń