niedziela, 2 grudnia 2012

08 " Ale to nie tak !! "

Czas mijał tak szybko !! Zanim się obejrzałam byłam już w 7 miesiącu . Niepokoiło mnie jednak to ze Lou znikał coraz częściej w godzinach od 16 a wracał około 22 . Myślałam ze on mnie zdradza ale kiedy go o to pytam to zawszę odpowiada że to nieprawda . Dziś postanowiłam iść za nim . Opowiem to tak :
Jak co wieczór Lou gdzieś wychodził, tego wieczora postanowiłam iść za nim . Szłam w pewnym oddaleniu od chłopaka by się nie zorientował . Louis skręcił w jakąś ulicę, nie znałam jej nazwy ponieważ znaj był cały ośnieżony . Chłopak wszedł do jakiegoś mieszkania, siedział tam dość długo . Ja natomiast czekałam za drzewem . Kiedy wyszedł było po 21 z jakąś dziewczyną . Kiedy się przytuli momentalnie do moich oczu napłynęły łzy, podeszłam do nich i spojrzałam na Lou . Wieczorem nie będzie widać moich łez 
- Nienawidzę cię ! - krzyknęłam i szybkim krokiem wróciłam do domu .
Poszłam do sypialni, wyciągnęłam walizkę i pakowałam swoje rzeczy . Co prawda nie wszystko tylko te ciążowe . W salonie siedział Harry, kiedy zobaczył mnie z walizką od razu do mnie podszedł i złapał za ramię 
- Nat co ty robisz ??
- Lou ... on .. niech sam ci powie - rzekłam i wyrwałam się z uścisku Hazzy .
- Natalie ale to nie tak - krzyczał za mną ale ja nie słuchałam 
Wynajęłam pokój w jakimś Motelu . Jutro wyjeżdżam do cioci, Do Polski . Zarezerwowałam sobie bilet przez internet i poszłam spać . Obudził mnie budzik, spojrzałam na wyświetlacz - 51 nieodebranych połączeń od Louisa, 39 od Harrego i ...... 15 od Nialla a także 8 od Liama i 4 od Zayna xD Wyciągnęłam z walizki świeże ubranie . Wzięłam szybki prysznic, umyłam zęby, rozczesałam włosy i zostawiłam na luzie .  Wyszłam z pokoju oddając klucz do recepcji, szłam na lotnisko . Po drodze zaczepili mnie reporterzy, miałam ich w dupie i szłam dalej .. Czekałam na odprawę gdy ... ...

****
Omomomomo Gdy ....... co ? XDD
Jutro jak wrócę ze szkoły to zacznę pisać ;*** jutro bd się działo ^^ a w czwartek mam rozprawę na lekcji wychowawczej TRZYMAJCIE KCIUKI JUŻ DZIŚ ;** zapraszam na bloga który piszę z przyjaciółką : Evą - historia-mirandy.blogspot.com 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz