środa, 5 grudnia 2012

08 " Mała Amelka i Jej siostra Charlie !! "

Zobaczyłam Danielle !! O.o
- Danielle !! - krzyczałam i zaczęłam biec z walizką w jej stronę - Dan zaczekaj !!
Co prawda nie była daleko .
- Nat co ty tu robisz ? - spytała
- Co ty tu robisz ?
- Nie ważne - odpowiedziała i usiadła na krześle
Usiadłam obok niej i przytuliłam
- Co się stało ?! Dani powiedz proszę - powiedziałam i zrobiłam minę a'la kot ze shreka
- No bo .. Liam .. on zerwał ze mną !! - rzekła i zaczęła płakać
- O kur** ja mu dam jeszcze zobaczy co ma kur**a być będzie mi cię tu rzucać  !! - powiedziałam odrobinę głośniej zwracając uwagę ludzi .
- Ciszej Nat - powiedziała zaśmiała się - a ty tu dlaczego jesteś ?
- Aaaa sama nie wiem oceniam a nie wiem o co chodzi . Może muszę zadzwonić, przeprosić czy coś - rzekłam załamana i z powrotem usiadłam .
- To ja idę z tobą ! - zarządziła Dan
Wzięliśmy taksówkę i pojechaliśmy do domu .
- Zimno miii - Dan przed domem
- Idziemy na kakałko xD
Pukałam i pukałam ale nikt nie otwierał
Wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam do Harrego
N:Harry jesteś w domu ?
H:Tak ! Własnie biorę prysznic
N:Oszczędź szczegółów xD rzuć mi kluczę przez okno
H:No tak, równie dobrze mogę iść ci otworzyć
D:HARRY !! Przyłaź tu bo mii Zimnoo jest !!!
Harry się wyłączył, po chwili dostałam czymś w głowę
- Jak tylko wejdę to Pożałujesz !! - krzyknęłam
Otworzyłam drzwi i ściągnęłam buty w naszym małym przedpokoju . Weszłam do salonu gdzie siedział Lou z Liamem . Rozchyliłem ramiona bo chciałam Louisa przytulić a ten sobie poszedł . Usiadłam na fotelu i spuściłam głowę w dół .
- A temu co ? - spytała Danielle jakby sama do siebie
Liam najpierw mnie szturchnął a potem podał mi jakąś gazetę . Pierwsza stron ze mną ..?! i jakimś chłopakiem . Co to w ogóle jest ?!
- Ja pierdolę tylko nie on !! - super . też zaczynam gadać do siebie .
Poszłam do naszego pokoju ale drzwi były zamknięte na klucz
- Louis kur*a masz otworzyć JUŻ !! - zaczęłam walić w drzwi .
Po 5 minutach walenia w końcu zasięgnęłam po inną metodę .
- Dobra !! Ale nie licz że zobaczysz Amelkę i Charlie !!! - jeszcze raz walnęłam w drzwi i odeszłam do schodów . Nie wiem jeszcze jak będą się nazywać dzieci i nawet nie wiem jaka płeć . Drzwi się nie otwierały więc podeszłam do nich jeszcze raz :
- Okey ignoruj mnie mam to w dupie !!
Zeszłam na dół i spojrzałam na zegarek . Odprawa będzie za 45 minut więc mam jeszcze czas, podeszłam do Liama i mocno go przytuliłam i tak samo Danielle . Ze schodów szedł Harry, jego chyba najmocniej przytuliłam . Ubrałam buty i zabrałam walizkę . Poszłam na najbliższy postój taksówek .

Siedziałam w samolocie i bardzo dużo myślałam ..... skąd te zdjęcia ma prasa ?
Włożyłam słuchawki w uszy i odwróciłam się w stronę okna .
Po 2 godzinach wyszłam z samolotu i poszłam po walizkę . Przed lotniskiem we Wrocławiu czekałam na ciocię . Właściwie tylko ją miałam, kiedy podjechał czarny samochód i wysiadła z niego moja ciocie od razu chciałam zacząć płakać .
- Cześć Ciocia - powiedziałam i przytuliłam ją
- Cześć Natalka, mówiłam ci żebyś mówiła mi Julia
- Jakoś nie umiem się przyzwyczaić .......

***
Omomom ;**
Trochę dłuuugi xD
Następny dopiero w piątek albo niedzielę .

3 komentarze:

  1. Zajebisty !!!
    Mówisz urodziny ? Hmm ?
    Och nie wiem ile masz lat , ale wszystkiego najlepszego stara dupo . Oczywiście przed wczesne życzenia , ale i tak pewnie przeczytasz jutro .
    Po 1 Nie trać weny !
    Po 2 Bądź zdrowa !
    Po 3 Bądź szczęśliwa !
    Po 4 Niech ci się zawsze układa !


    Znajdź czas w piątek i dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego naaaaaaj.Zdrowia,szczęścia,radości....tak właśnie mówi się w mojej szkolę żeby dostać cukierka jak ktoś rozdaje ale ja mówię.....Szczęśliwego nowego roku!!!I przy okazji mikołajek!

      Usuń
  2. Dodawaj kolejny !!
    Albo wpierdol !!!
    Zapraszam na nowe rozdziały i nowy blog :
    http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń