niedziela, 6 stycznia 2013

15 " To jest jak dzieło sztuki Które nigdy nie ujrzy światła dziennego Trzymają cię pod gwiazdami Nie pozwolą dotknąć nieba . "

Kiedy Julka zasnęła w moich ramionach . Zaniosłam ją do pokoju i położyłam do łóżeczka . W Drodze powrotnej spotkałam Harrego ale był jakiś dziwny . Poszedł do łazienki i zaczął krzyczeć, szybko poszłam za nim . A tam szpera po szafkach i drze się że szuka kota o.O Przyszedł Louis
- Wiesz co się dzieję z Harrym ? - spytałam i odwróciłam się w stronę Louisa
- Ma zamknięte oczy ?
- Yyyy ... No tak
- To lunatykuję
- Obudźmy go !!
- Oszalałaś chyba lunatyków się nie budzi
- No Es bueno XD
Louis spojrzał na mnie z miną WTF .
- Dobranoc

~Sara~
Obudziła mnie Penny . Spojrzałam na zegarek który wskazywał godzinę 8:12 . Leniwie wstałam i poszłam do kuchni . Nie było żadnej karmy dla kota więc poszłam do sypialni i dobrałam sobie sweter w niebieskie paski i jeansy . Wzięłam szybki prysznic i umyłam zęby . W pośpiechu zakładałam ubrania biegając z kuchni przez pokój do łazienki szukając butów . Penny obserwowała mnie z zaciekawieniem .
- Wiem że jesteś głodna, dziś idziemy do weterynarza - powiedziałam zakładając kurtkę .
Po 15 minutach wróciłam i talerzyk z kocim jedzeniem postawiłam przed rudzielcem .
Sama zrobiłam sobie kanapkę . Wybrałam numer do najbliższego weterynarza którego już wczoraj obczaiłam . Zadzwoniła i już po 8 minutach Penny była umówiona na godzinę 12 .

~Natalie~
Obudziły mnie krzyki Harrego . Zbiegłam po schodach jak poparzona przy czym wyjebałam się na twarz ... a Harry oglądał koty -,-
- Jakie słooodkie !! Ej Nat czemu leżysz na podłodze ?
- Uważaj żebyś ty nie leżał 2 metry pod ziemią
- Dlaczego ty jesteś tak wrogo do mnie nastawiona ? Jak ci się coś nie podoba to się wyprowadź
- Sam się kurwa wyprowadź
- O co wam znowu chodzi ? . Dlaczego leżysz na podłodze ? - Louis
- Ona wciąż się mnie czepia o byle co
- Gówno prawda . Ten się drze bo jakiegoś zwierzaka zobaczył w telewizji a ja myślałam że coś się stało .
- Nie oszukujmy się nie zależy ci na mnie na tyle bardzo że nawet gdybym wypadł z okna ty siedziałabyś sobie wpierdalając żarcie i nawet byś placem nie ruszyła .
- Yyyy gdybym jadła to chyba logiczne że nie jestem czarodziejem i w magiczny sposób bez używania rąk nie konsumuję .
- Wychodzę - oświadczył Louis i sobie wyszedł
- Jesteś idiotą - powiedziałam do Harrego
- A ty nie ?
- Deebill :D
- Pusta blondynka
- A w twarz chcesz ?
- A z twarzy chcesz ?
- Cichoo dzwonię do Sary .
Jeden, drugi . Odebrała
N: Przyjdziesz ?
S: Nie wiem . Idę dziś do weterynarza z Penny
N: Nie znam
S: To kot !!
N: Ahhhaa okey ale jak coś wpadaj z kotem . Harry się podnieca zwierzakami XDD
S: Dobra ja kończę Paa
N: Tak szyyybko ? No dobra cześć .
Spojrzałam z bananem na ryju w stronę Harrego ale ten nie śmiał się tylko przybrał minę bojową i zaczął mnie gonić . Darłam się że pewnie nasza sąsiadka słyszy . Nie myliłam się po 5 minutach nasze chore wygłupy przerwał dzwonek do drzwi na moje szczęście bo już leżałam na podłodze a Harry na mnie jakby chciał mnie z jednej strony pocałować a z drugiej uderzyć . Otworzyłam drzwi, dwóch gości a za nimi nasza cudowna sąsiadeczka -,-
- Dzień dobry, coś się stało ? - spytałam lekko się uśmiechając a obok mnie stanął Harry
- Przyjęliśmy zgłoszenie od te pani że zakłócacie ciszę poranną (XDD)
- My ? Niee co najwyżej to moje córki
- Widziałam wasze wyczyny - powiedziała i wpierdoliła się do mieszkania a potem odwróciła się do policjantów - Co tutaj się dzieję to w głowie się nie mieści . Niedawno w samej bieliźnie wyszli na dwór i rzucali się śniegiem . Ciągle jakieś imprezy i dużo alkoholu to jest nie do wytrzymania
- Harry ty mnie trzymaj bo jej oczy wydrapię - szepnęłam - Tutaj już dawno nie było imprez i tym bardziej alkoholu . Kto pani dał prawo żeby wpadać do cudzego mieszkania i jeszcze na kogoś takie kłamstwa wygadywać ? Nie byliśmy w bieliźnie tylko w spodniach i koszulkach . Zauważyłam że na drugiej stronie ulicy stoi gościu z aparatem jutro wszędzie " Policja w domu Louisa Tomlinsona i Harrego Stylesa " No może coś w tym stylu .
- Nie tym tonem młoda panno !
- A czy fotografowanie ludzi jest normalne ? - pokazałam na gościa a ten szybko uciekł O__o
Kiedy było po wszystkim tzn. wkurwiona sąsiadka :3 nie dopięła swego XDDD
Zastanawia mnie tylko gdzie Louis sobie poszedł ? ;P
Dostałam Sms . Nie, ja jestem medium normalnie !!! Sms był od Louisa jakby zadzwonić nie mógł -,-
" Przyjdź do salonu tatuaży na Road Street* za 20 minut . Lou xx "
Po cholerę ja mam tam iść ? Dobra nie ważne pójdę ciekawe co mnie tam czeka ...

****
Dawno nie pisałam gdyż zastanawiałam się .... Okey w jeden dzień jest ponad 69 wyświetleń i nawet więcej ale nie komentujecie .. Właściwie statystyki mam głęboko w dupie ale chciałabym żeby ktoś docenił to co tutaj piszę spoko jeśli nie chcecie dalszych rozdziałów Wpierdalam Epilogiem i chuuj .
Aktualnie siedzę tutaj : >klik< . Nie wiem kiedy dodam następny to zależy od weny . Jeśli komuś nie pasuję tytuł to niech się nie wypowiada , po prostu podoba mi się to i cytaty będą tytułami kiedy będę chciała c: Road Street* Nie wiem czy w Londynie jest taka ulica czy nie ale to Fikcjaa więc może być .
@Monikaa_Horaan :3
Jutro premiera " Kiss You " * _ *
Hah Zajebista przeróbka . XD



3 komentarze:

  1. No nareszcie !!!
    Już myślałam że nie dodasz w tym tygodniu !
    A co do rozdziału to zajebisty !!
    Mam nadzieje że napiszesz jeszcze 3 (minimum) rozdziały i dodasz epilog . Rozumiem twój ból , w chuj wejść , a komentarzy tyle co kot napłakał ... Nie chcę żebyś kończyła , przynajmniej nie pod wpływem braku komentarzy ... Mam nadzieję że niebawem dodasz kolejny i że ci którzy to wszystko czytają cię docenią ( ja już to robię *.* ) i będą komentować . Cóż co ja mogę tu ci jeszcze napisać ? Życzę weny i zapraszam na czwarty !!
    http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział zaciekawił mnie do dalszego czytania ..więc jeszcze nie kończ tego opowiadania ,proszę.;D Świetnie piszesz .;3 Mam nadzieję że niektórzy napiszą komentarz do tego rozdziału bo jest bisty .«3 Never give up.!!;**
    ________________
    Zapraszam do siebie ,w porównaniu z twoim rozdziałem to mój to pryszcz .;D .Pozdrawiam i życzę weny.!;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty ! : *
    Czekam na nowy rozdział ! < 3

    OdpowiedzUsuń