niedziela, 20 stycznia 2013

18 : " Oppa Harry Styles !! "

Dochodziła już godzina 21 a Harrego jak nie było tak i nie ma . No kurwa martwię o tego idiotę !!
Nie wie czemu wtedy mnie pocałował przecież on ma Sarę !! Może nie chodzą ze sobą ale się Kochają !! Nat ale ty dałaś pokaz kurwa, nawet nie wiedziałam że mogę tak kogoś uderzyć O.o
Jutro święta a ja obiecałam sobie że od 21 grudnia do 2 stycznia jestem miła dla Harrego . Wytrzymałam tylko dwa dni ale zawszę coś, nie ?
- Gdzie jest ten Harry - mruknęłam do siebie i spojrzałam na Louisa który ze spokojem oglądał jakiś głupi serial - Nie martwisz się że Harry chleję gdzieś w mieście ? Że może właśnie ktoś go dźga nożem na tyłach jakiegoś klubu bo on podrywał jakąś laskę Loouis !! Czy ty jesteś aż tak zajęty tym idiotycznym serialem który wyżera ci mózg i nie myślisz logicznie ?
Louis nic nie odpowiedział tylko mnie pocałował mocno do siebie przytulając .
- Przepraszam - wyszeptałam

~Następny dzień - 6 rano ~
Całe szczęście Harry wrócił !! Tak około 2 rano dobijał się do drzwi i śpiewał " Oppa Harry Styles, Oppa Harry Stles " XDDD Nie obudziłam się o 6 rano tylko po to żeby se oglądać telewizję czy chodzić na zakupy Pff . Muszę zapieprzać do Sary i do cukierni !! Wygramoliłam się z łóżka i razem z zestawem poszłam do łazienki . Może to takie dziwne że ubieram się jak Louis :D Wzięłam prysznic i umyłam włosy, zęby - to nie taka strata czasu niż gdybym wyszła i umyła zęby a tak zaoszczędzę 3 minuty . Ubrałam się i poszłam do pokoju Julki i Bonnie . Julka nie spała więc wzięłam ją na ręce, nakarmiłam i wszytko było git majonez . XD Była 6:45 a na dworze ciemno jak w dupie . Założyłam kurtkę i pokierowałam się do mojej siostry . Byłam u niej po 15 minutach

~Sara~
Nat przyszła do mnie obładowana 7 torbami .
- Zostajesz świętym mikołajem - zażartowałam i wpuściłam ją do środka po czym zamknęłam drzwi .
- Bardzo śmieszne . Chciałabym to u ciebie zostawić żeby nikt nie wyczaił że zostałam Mikołajową Jutro wpadnę
- Okey
Penny podeszła do Nat i zaczęła się do niej tulić, Awwwww jaki ten rudzielec jest słodki .
- To jest twoja Penny ? - spytała biorąc zwierzaka na ręce
- Tak
Nat chwilę jeszcze posiedziała, wypiłyśmy kakao i wyszła . Usiadłam na sofie i oglądał Dr . House .~
Położyłam się ponieważ moje oczy same się zamykały, nawet nie wiem kiedy zasnęłam . Obudziło mnie walenie w drzwi, spojrzałam na zegarek - 7 rano ?!
- Kto odwiedza ludzi o 7 rano ?
Otworzyłam drzwi i ujrzałam moją siostrę . Wszystko Jasne !!
- Mówiłam że przyjdę - powiedziała i ryknęła śmiechem .
- Haha bardzo śmieszne - odpowiedziałam i poszłam po jej torby - Masz
- Ale ja przyszłam tylko po prezent URODZINOWY dla Louisa i ten dla Harrego . A tak ogólnie to wesołych świąt :P
- Wesołych świąt - przytuliłyśmy się  <33
- Dobra ja muszę lecieć do cukierni trzymaj się !!
- Okey, Paaa !! :**

~Natalie~
Kiedy wyszłam od Sary od razu poszłam do cukierni, otwierali o 7 więc zanim tam dojdę będzie 7:20 ewentualnie 7:40 . Idę sobie spokojnie słuchając Justina Biebera i tu naglę jakiś mnie potrąca a ja jeszcze upadłam na dupę, chamstwo nie ?
- Uważaj jak chodzisz !! - krzyknęłam
- Przepraszam
Uniosłam głowę znad moich myśli .. kuźwa to Niall
- Siema Niall
- Cześć Nat, nie poznałem cię
- Harry mówi że mam bardzo charakterystyczny krzyk :P
- Eee tam .. Gdzie idziesz ?
- Do cukierni
- Idę z tobą - stanowczy Horan to głodny Horan .XDD Nie Niall ciągle jest głodny ale nie jest stanowczy .. Co ja pierdolę ? o_O
- Co ty taki ranny ptaszek ?
- Ptaszek ? - ryknął śmiechem
- Pff .. Horan ma na ciebie focha - tupnęłam nogą i odwróciłam się od niego plecami .
- Też mam focha !!
- Za co ?
- Za to że ty masz focha
Oj ten Niall -.-
Tak czy inaczej pokłóciliśmy się jeszcze z 5 minut i poszliśmy do cukierni .
 Tort był mega wielki * ______ *

***

2 komentarze:

  1. Przepraszam że dopiero teraz komentuje , ale dopiero teraz weszłam . a co do rozdziału to zajebisty !! Fajne buty i czapka (mam taką samą tylko białą xD ) . Dodawaj kolejny , bo jest boski !!!



    _____________
    Ps. zapraszam na 32 i 2 !
    moja-historia-1d.blogspot.com
    your-life-your--voice-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń