czwartek, 17 stycznia 2013

17 : " Ja jem Nutelle a ty sobie popatrz . XDD "

~Natalie~
Następnego dnia obudziłam się pierwsza, udało mi się uwolnić z objęć Louisa . To już jutro !! Święta coraz bliżej ... co ja gadam święta już jutro xD Poszłam do pokoju obok by sprawdzić jak się miewają nasze córeczki - Spały . Wyglądały tak słodko :3 Zbiegłam na dół i poszłam do kuchni . Zrobiłam wielką górę naleśników i zjadłam dwa . Resztę zostawiłam na stole, obok postawiłam nutellę, syrop klonowy i dwa talerze . Udałam się na górę i skradałam się niczym ninja, prawie wypieprzyłam się o tomsa, nawet nie wiedziałam skąd on się tutaj wziął w końcu wczoraj sprzątałam .. ale nie ważne . Wybrałam coś takiego i podążyłam do łazienki wzięłam prysznic i owinięta w beżowy ręcznik myłam zęby . Ubrałam się i uczesałam włosy . Zeszłam na dól i zamykając drzwi poszłam do centrum . Musiałam kupić masę prezentów bo w końcu : Louis razy dwa ( bo urodziny ) Harry, mama Louisa i jego pięć sióstr no i oczywiście coś znajdę dla Julki i Bonnie . Chyba chodziłam tak po całym centrum przez 5 godzin i jestem zadowolona :3 Jutro się okaże czy im się spodoba xD
Poszłam do Sary i zostawiłam u niej wszystko bo Harry by mógł szperać . Wypiłyśmy kakao i w końcu zobaczyłam Penny . Była serio bardzo słodka x3
Kiedy wyciągnęłam klucze i już chciałam wkładać do zamka kiedy drzwi się otworzyły .. stał w nich Louis w samych bokserkach .. XD
- Dłużej nie mogłaś ?
- Skąd wiesz o której wyszłam ?
- Bo słyszałem - powiedział wytykając mi język .. bezczelność -.- A potem poszedł na górę . Zamknęłam za sobą drzwi i zdjęłam buty i kurtkę, poszłam do kuchni i wzięłam nutelle a do tego słone paluszki *-* Rzyygam Tęęęcząą !!! Usiadłam na sofie i podkuliłam kolana do brody, włączyłam kanał muzyczny .. akurat leciało 1D Pfff ..zaraz, zaraz to .... KISS YOU * _ * Zaczęłam sobie nucić i maczać paluszki w Nutelli .. Następną piosenką było : Justin Bieber - Beauty And A Beat . Nie wytrzymałam i zaczęłam śpiewać O__o a potem jeszcze tańczyć to co on ...
- No wiesz nie wiedziałem że lubisz Justina - odwróciłam się .. Niall, Harry z telefonem, Louis Kurwa,Kurwa,Kurwa,Kurwa,Kurwa,Kurwa,Kurwa ...!!!
- A do nas to nie tańczyłaś - Bulwers Louisa XD
- Będziesz gwiazdą You Tube - podsumował Harry
- Spróbuj .. to zabiję ..!! - krzyknęłam ale on był szybszy i wbiegł po schodach .
Ja za nim ale Hazz zamknął na klucz .. waliłam w drzwi i waliłam aż w końcu pomyślałam i wsunęłam do zamka wsuwkę którą miałam w kieszeni kurde może to nie sprawdza się tylko w filmach ? Weszłam i zamknęłam drzwi na klucz który wsadziłam sobie do stanika  .... no chyba w cycki mi łapy nie wsadzi . Wyrwałam mu laptopa i wyłączyłam w ostatniej chwili
- Miej się na baczności - mruknęłam i już chciałam wyciągać kluczyk gdy Harry złapał mnie za nadgarstek, przyciągnął mnie do siebie i .. pocałował !! Walnęłam go z całej siły w twarz i dostał jeszcze z kolana w czułe miejsce . Zeszłam na dół i usiadłam między Niallem a Louisem .
- Horan przynoś własne żarcie - powiedziałam i wyrwałam mu nutelle
- Ejj !! Ale .. no ...
- Nie ma " Ale " Ja jem nutelle a ty pacz
Po schodach zbiegł wkurwiony Styles .. ostro mu przywaliłam O.o Trzasnął drzwiami i tyle go wdziałam .
- Ale oberwał - Niall
- Musiałaś mu tak przypierdolić ?
- W sumie to tak !!
Kiedy byłam w sklepie to pomyślałam że kupie jakieś fajne Horrory bo czemu nie ? Wyciągnęłam ze swojej torby trzy pudełka . Jedno : " Egzorcyzmy Anneliese Michael "* drugą : " Nieodebrane Połączenie " I " Nie Bój Się Ciemności "
- Kto ze mną ogląda ? - spytałam i z bananem pokazałam im filmy, dokładnie obejrzeli okładki każdej z nich .
- Wolimy jednak nie oglądać z tobą horrorów - odpowiedział Niall a ja spojrzałam na niego z miną WHAT THE FUCK .

***
No Siemaaa :D
Jak tam ? Może taki krótki i nijaki ale następny bd dłuugi OBIECUJĘ * _ * Ferie już za tydzień FUUUCK JESZCZE ZA TYDZIEŃ -.-
*- Egzorcyzmy Anneliese Michael - nie wiem czy jest taki film ale słyszałam i czytałam o tej  Anneliese Michael O__o Poszukajcie sobie " Kaseta z Egzorcyzmu Anneliese Michael "
Naszło mnie na oglądanie horrorów na YT XDD
Oglądałam przed chwilą zwiastun " Demony " :
Dziś już nie zasnę -.- 
Ale ta babka musi dobrze grać w twistera :D
Zgon !! * _ *

2 komentarze:

  1. O.o Po chuj on ją pocałował ? Przecież ma Sarę !
    Ale z kąt Lou i Niall wiedzieli że Nat mu przywaliła ? A tak to rozdział Zajebisty !
    Masz za tydzień ferie ? Zazdroszczę , ja mam 11 lutego . Ou a może ten Mateusz ci się podoba ? ^^
    Ten gościu mówił o tobie , czy o tej babce z żabki ? Trochę dziwne ...

    ____
    Jest 31
    http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com/
    I 5
    http://nightmare-becomes-a-beautiful-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń