piątek, 11 stycznia 2013

16 " Te amo . Quieres casarte conmigo ? "

Z Harrym poszliśmy na Road Street . Dlaczego we dwójkę ? Bliźniaczkami zajęła się Danielle która ma świetne wyczucie czasu i przyszła z Liamem na kawę . Wracając ... Po 15 minutach doszliśmy na miejsce . Przez cały czas czułam że Harry wie o co chodzi ale nie chcę mi powiedzieć . No okey w sumie zobaczyłam tylko stojącego Louisa ... bez koszulki ... z nowym tatuażem . Ja do tatuaży nic nie mam . Sama mam 2 ale Harry ze 30 . Harry stał obok mnie, patrzyłam na ludzi w salonie . Nie wiem dlaczego miałam tu przyjść .. Tatuaż nawet mógł pokazać mi w domu ale nie bo ja mam iść 15 minut odmrażając sobie twarz .
- Mogłeś mi pokazać tatuaż w domu - powiedziałam krótko
- To wyjątkowy tatuaż .. Zobacz
Podeszłam bliżej . Nachyliłam się bo w końcu znajdował się na żebrach, przeczytałam " Te amo . Quieres casarte conmigo "
- O Fuck - powiedziałam sobie w myślach .
Nim się obejrzałam przede mną Louis miał TĄ pozę . Przed moimi oczami było pudełeczko w kształcie pandy :3 a w środku pierścionek . To najsłodsza rzecz która ktoś dla mnie zrobił ... kurde chyba się poryczę . Z Dumą wypisaną na twarzy założyłam pierścionek . Złączyliśmy się z Louisem w pocałunku, tylko my całujemy się przez 5 minut XD 

~Sara~

Włączyłam Laptopa i od razu weszłam na You Tube i Twittera . Obczaiłam wszystko dokładnie, dużo hejterów się nazbierało . A to tylko dlatego że chodzę po ulicach z Harrym . Nie obchodzi mnie że w internecie jest pełno moich zdjęć, fanki wyzywają mnie od dziwek etc. Jesteśmy tylko przyjaciółmi ale chyba oni odbierają to inaczej . Nie jestem z nim w związku i wcale nie zamierzam być . Boże Sara ty sama siebie oszukujesz oczywiście że ci się podoba .
- On może mieć każdą więc dlaczego to miałaby być akurat ja ? - mruknęłam do siebie i zaczęłam walić głową o biurko . Poszłam do kuchni i zrobiłam sobie kakałko . Prawie wysadziłam kuchnie ale co tam . Usiadłam przed tv i włączyłam jakiś tam program, akurat leciały wiadomość Suuper  . Postawiłam pusty kubek na stoliku i położyłam głowę na poduszkę, patrzałam w ekran wsłuchując się co tam pieprzą . Nie chciałam słuchać o jakimś psychopacie na wolności więc wyłączyłam telewizor i chwyciłam telefon by spojrzeć która godzina, była 11:45 więc założyłam buty i kurtkę . Wzięłam Penny na ręce i zamknęłam mieszkanie . Wsiadłam w taksówkę i po 10 minutach siedziałam z Penny w poczekalni . Weterynarz zaczął wypytywać co się stało rudzielcowi a ja odpowiedziałam że nie wiem XD Dziwnie się na mnie spojrzał ale przecież ja serio nie wiem co się stało .
Obok przychodni był sklep ... taki dla zwierząt więc po wizycie razem z kotem udałam się tam i kupiłam kilka saszetek i suchą karmę, 2 miski i mysz :D
Wróciłam do domu i postawiłam miskę z wodą w kuchni, do drugiej nasypałam suchej karmy i ją również postawiłam obok tej pierwszej . Walnęłam się na kanapę i zamknęłam oczy w nadziei że zasnę ale ktoś dzwonił do drzwi . Poszłam zobaczyć kto zakłóca moją małą drzemkę . Nie spodziewałam się że to będzie Harry, myślałam że to ten psychopata przyszedł na herbatkę . Zostawiając Harrego w progu ponownie położyłam się na sofę .
- Cześć Sara - powiedział i stanął na de mną
- Siema
- Co u ciebie ? .... Oooo masz kota ... co mu się stało ?
- W porządku . Tak mam kota . Nie wiem . - powiedziałam przyglądając się Harremu
- Jak nie wiesz ? - spytał i usiadł na fotelu z Penny
- No wiesz ... znalazłam ją więc wzięłam do domu i ma na imię Penny
- Penny, Penny powiadasz ?
- Taaak powiadam iż ten zacny zwierzak zwie się Penny
- Zacnie, zacnie Milordowi podoba się to imię .
Znów mój spokój został przerwany . Tym razem dzwoniła Nat .
- Hallo
- Cześć sister wbijamy do ciebie
- Nieeee ja śpię
- Nie śpisz nie kłam !!!
- Harry ...
- Więc u ciebie jest też Harry ? Okey podaj adres i zaraz będziemy
- Będziemy ?
- Tak będziemy z Louisem ale jak nam nie podasz adresu to będę cię nawiedzać
Wyłączyłam się i znów położyłam się na sofie w nadziei że teraz zasnę .
- Dopiero 14 a tu już chcesz spać . Co ty robisz po nocach ? - spytał Harry na co ja się zaczęłam śmiać - Co cię tak śmieszy ?
- W nocy śpię ale źle się czuję więc daj mi się zdrzemnąć
- Ale ty jesteś strasznie blada . Na pewno nic ci nie jest ?
- Nie nic mi nie jest ...

***
Cześć :D
Sorki że taki nijaki . Nie miałam zbyt pomysłu na ten rozdział ale mam już pomysł na dalsze i już zabieram się do pisania . Mam już nawet wybrane piosenki do Epilogu ale tak szybko go nie napiszę może w Lutym/Marcu lub Kwietniu ale to zależy :) Tytuł jest po hiszpańsku xd znaczy ; " Kocham cię . Wyjdziesz za mnie ? " c: Dlaczego wybrałam takie zaręczyny ? Tatuaż, panda ... no z tym tatuażem przyznaję się bez bicia było w NY Ins . To Serial na TLC . XDD
Siedzę teraz u babci z bratem i wpierdalam tort . Moja mama musiała wyjechać do Katowic w jakiś tam sprawach i uznała że sobie nie poradzę z trzylatkiem XD Do tego jestem tak strasznie mocno chora -.- W Poniedziałek mam badania . Szkoło ... szybko mnie nie zobaczysz !!! XDD Jak tam po przemierzę KISS YOU ? Wiem że to kochacie :D Ja 7.01 nie miałam neta aż do wczoraj -.- i właśnie wczoraj na 4fun.tv leci to ja na full a rodzicielka " Monika weź to kurwa wyłącz " A ja sobie cicho " No, no tylko kurwa spróbuj wyłączyć " I przychodzi z nożem O.o a bo kroiła mięso a za nią kot . Wyłączyła !! No myślałam że powystrzelam XDDD Na koniec Kilka zdjęć i animacji które strasznie mi się podobają i są w folderze " Youre Beautiful " na moim pulpicie . Właściwie nie wiem dlaczego tak się zwie ale co tam :D
Ja też :D
 
Niall <33
Kiss You :D
 Niall Zabijasz * _ *
Niall Horan, nie wiem czy wiesz ale jesteś moim przyszłym mężem *.*
I na koniec pioseneczka którą uwielbiam * __ *
Do Napisania . Monika <333

1 komentarz:

  1. Oooo !!!
    Tego się nie spodziewałam , Tatuaż z zaręczynami ? Wow to mysi być poświęcenie jak i wielka miłość . A co do rozdziału to jak zwykle jest boski , romantyczny też po części , po prostu wspaniały !
    Dodawaj kolejny ! Już nie umiem się doczekać . Piszesz tak zajebiście , nawet nie umiem dokładniej napisać jak ty bosko piszesz , po prostu jedno wielkie WOW !

    _______________________
    + Zapraszam na 30 !
    http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń