poniedziałek, 2 września 2013

Informacja

Rozdział pojawi się jutro :)

Tak z innej beczki jak wam dzisiaj poszło? Macie dużo lekcji jutro?
Ja mam tylko 4 lekcje z wychowawcą . Takie integracyjne . 
Ciesze się jak cholera z nowej szkoły . Zamówiłam sobie piórnik z Justinem Bieberem!
W Czwartek powinien już przyjść . Huehuehue . Moja klasa jest naprawdę .. duża? 26 osób może
dla niektórych to norma XD Jest tam też 8 osób które znam . Przegrałam Życie . 
I taki Gorgeuse czy jak on się nazywa nie wiem ale mówie na niego Geo :)
Moje przyjaciółki mówiły na niego Gyros X D
Ja już muszę iść spać hehs Dziwnie tak . 
Jutro wracam o 11:35 do domku . Uff 
Myślę że ten rok i jak dwa kolejne będą udane 
( oh god pierwszy raz coś mówię dobrego o szkole O.o )
Przepraszam że was trochę zaniedbałam ale korzystałam z wakacji c:
Oglądałam dzisiaj challenge 1D i spotkanie one direction z Zoellą! 
Chubby Bunny z Harrym i Niallem podsunęło mi pomysł na rozdział więc czekajcie! 

xoxo Monia ♥

1 komentarz:

  1. Fajnie, że na reszcie dodasz nowy rozdział. U mnie w szkole fajnie i też jestem strasznie dumna z siebie, że się dostałam. W klasie mamy takiego Marcela, który z charakteru przypomina Marsela z BSE. Ogólnie mamy 32 osoby. Nauczyciele są fajni, pomijając babkę od muzyki

    OdpowiedzUsuń