sobota, 3 sierpnia 2013

27 : " Jeśli jeszcze raz ją dotkniesz to pożałujesz! "

- Nie moja wina - Harry podniósł ręce w geście obronnym
- Ugh, będę miała przez ciebie problemy - warknęłam - W ogóle co ty tu robisz ?!
- Stoje
- Ahahahahaha, nie .
- No dobrze, zapraszam NAPASTLIWĄ panią na lody! - powiedział radośnie . nie wiedział że wywołał burzę
- Coś powiedział ? - wydarłam się nie zważając na to że stoimy na środku korytarza i wokół nas właśnie odbywają się lekcje . - Ja ci dam napastliwa - krzyknęłam i rzuciłam się na niego, w efekcie mojej głupoty Harry leżał a ja na nim . Nasze twarze dzieliły milimetry .
- Pocałujesz mnie teraz skarbie ? - wymruczał tym swoim seksownym głosem
- Śnisz - warknęłam . - Teraz dostaniesz nauczkę za tą napastliwą .
Usłyszałam charakterystyczny stukot butów o podłogę - Dyrektor . Ja pierdole . Zerwałam się jak poparzona i pociągnęłam Harry'ego w stronę damskich toalet .
Szybko zamknęłam drzwi barykadując je własnym ciałem . Nie wiem po co to zrobiłam ale no cóż .
Harry patrzył na mnie baa świdrował wzrokiem i uśmiechał się .. tak dziwnie .
- Idź do kabiny i stań na toalecie żeby nie było cię widać bo będę miała przejebane - szepnęłam . Chłopak posłusznie wykonał moje polecenie . Kiedy słyszałam że Dyrektor jest już blisko, pobiegłam do kabiny w której Harry stał . Kiedy pan Smith wszedł do środka chodź po chuja nie wiem po co szybko wyszłam i zamknęłam drzwi
- Och to pani, panno Walker
- Tak to ja - mruknęłam
- Dlaczego nie ma pani na lekcji?
- Poszłam się załatwić, tyle

Harry's POV

Stałem na tym kiblu i dyskretnie przyglądałem się całej akcji, ten facet wydawał mi się dziwnie znajomy . On był naprawdę podejrzany . Nie myliłem się już po chwili złapał Natalie za rękę, momentalnie się we mnie zagotowało . Jak on śmiał ?! Moje dłonie zacisnęły się w pięści . Natalie stała przy ścianie a ten facet gładził ją dłonią po policzku . Chciałem wyjść z tej kabiny i walnąć go w twarz ale nie mogłem bo wplątałbym Natie w jeszcze większe gówno, choć może i to nie jest możliwe .  Kiedy byłem zajęty myśleniem nie zauważyłem że ten staruch wyszedł a Natalie siedzi na kafelkach i płacze . Wybiegłem z tej kabiny choć prawie drzwi wypadły z zawiasów to jest teraz mało istotne . Przykucnąłem przy niej i przytuliłem, głaskałem ją po głowie . Wydawała się taka krucha w moich ramionach nie chciałem by ktokolwiek ją skrzywdził . Fakt, znałem ją od wczoraj ale była dla mnie ważna .
- No to może pójdziemy już na te lody ? - zaproponowała .
Była zupełnie inna niż chwile temu ..
- Jasne - odparłem .
Natalie wstała i otrzepała swoje spodnie . Wyszliśmy z toalety, złapałem ją za rękę i szliśmy w stronę mojego samochodu . Nagle jak na złość przed nami wyrósł ten facet .
- Wagary panno Walker? Znowu to robisz, mam zadzwonić do rodziców ? - spytał i przez chwilę trzymał jej dłoń . Kiedy spojrzałem na niego natychmiast ją zabrał - Proszę wracać na lekcje
- Nie - powiedziała stanowczo
Dyrektor siłą wyszarpał (dosłownie) z mojego uścisku i kierował jak mniemam w stronę swojego gabinetu . Nat wyrwała się i podbiegła do mnie
- Jeśli jeszcze raz ją dotkniesz to pożałujesz! - warknąłem w jego stronę
Razem z Nat wyszliśmy z terenu szkoły ..

Natalie's POV

Nie wiem po co ten gość się tak zachowuje? Jak jakiś niewyżyty to niech na dziwki idzie a nie mnie dotyka . Na szczęście Harry był ze mną . Nie chciałam by loczek drążył tematu . Złapałam go za rękę i omijając dyrektora wyszliśmy w zupełnej ciszy . Loczek jak dżentelmen otworzył mi drzwi od strony pasażera które po chwili zamknął . Okrążył auto i zajął miejsce kierowcy . ..

***
Hello ;3
I oto rozdział 27 który został napisany ( nie całkiem ale trochę ) w REWALU !!! tu jest na prawdę bosko ♥ Siedzę sobie na balkonie, dziś byłam na plaży ponieważ dziś przyjechałam ( jechałam od 24 do 8 rano ) od 10 byłam na plaży i dopiero wróciłam !! Nurzałam się po same brwi w morzu  X D
Już jestem trochę opalona ale byście zobaczyli moją mamę!! mowie na nią MURZYN X DD
Dobra, dosyć o mnie .. jak wam mijają wakacje?? I pojawił się szablon wykonany przez MAJKEL ♥
Podoba wam się ? Mi bardzo < 33 Postaram się napisać coś do końca tygodnia ale wiecie dzisiaj było tak pięknie i przez cały tydzień tak będzie więc wiecie .. poza tym mam pokój na 2 piętrze ( SAMA!!! ) a na samym dole jest basen < 33 Piasek był dziś tak gorący że nie mogłam chodzić i zapierdalałam z morza na ręcznik a ludzie takie WTF . Widziałam też mnóstwo ładnych chłopców ♥ Się rozpisałam O.o  Wreszcie mam pokój z lodówką X DD dobra, idę później do sklepu i na obiadokolacje xoxoxo

5 komentarzy: