niedziela, 7 lipca 2013

trouble, trouble, trouble

  • Naprawdę, nie chodzi mi już o samą statystykę ale jest mi bardzo smutno gdy blog z dnia na dzień ma coraz więcej wyświetleń i nie chodzi mi o samą Polskę, jasne ci z Ukrainy czy Niemiec nie skomentują ale uśmiecham się jak widzę tak dużo wyświetleń spoza Polski . 
  • Może już kiedyś o tym wspominałam ( lub nie ) ja nie jestem jakąś obłędną pisarką która piszę najlepsze książki na świecie ( weźmy na przykład J. K. Rowling ) mi samej czasami nie podoba się to jak piszę ale staram się bo STARAM SIĘ DLA WAS .
  • Gdybym chciała to już dawno bym rzuciła tego bloga w pizdu ale nie chcę, bo kocham tego bloga może nie umiem pisać . Dobra przyznaje NIE UMIEM PISAĆ ale pisze dla WAS .
  • Już od 23 czerwca nie ma rozdziału ponieważ myślę że piszę dla siebie, nie mam specjalnie chęci żeby coś wyskrobać i tu popełniam błąd . Choć wena nie pukała jeszcze do mnie ( w sprawie tego bloga ;p ) w tym miesiącu .
  • Fakt, rozdział nie pojawi się póki nie będę miała pomysłu 


Ogłoszenie poza blogowe !

  • Zapraszam na opowiadanie o trochę innej fabule ( klik ) właśnie tam spróbowałam pisać w innej formie ale jeśli mi się to nie uda ( o czym możecie mnie powiadomić w komentarzu ) wrócę do starej formy takiej jak tu czy na Say Something

Komentarz - Motywacja
Komentuje - Doceniam cudzą prace 


xx

4 komentarze:

  1. Ja mam taki sam problem.
    Też wydaję mi się że piszę dla siebie i nikt go nie czyta.
    Nie mam żadnych komentarzy a wyświetlenia są albo z Polski albo z innych państw.
    http://i-love-you-remember-about-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam i ani mi się waż zawieszać lub co gorsza usuwać. Nie martw się tym, że ludzie nie komentują. Po prostu nie chce im się myśleć, albo tak jak mi usunął im się komentarz, a to w brew pozorom się zdarza i nie chce im się pisać od nowa. Nie wmawiaj mi nawet, że nie masz talentu do pisania, bo przez całe rozdziały mam banana na twarzy. Masz taki lyźny styl pisania i dzięki temu bardzo przyjemnie się czyta. Z niecierpliwością czekam na nexta. Dodaj szybko. Mam nadzieję, że cię chociaż troszkę zmotywowałam do pisania.
    Pozdrawiam Emcia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoje słowa mnie zmotywowały i zabrałam się za rozdział . taki przypływ weny c:
      Dziękuje <3

      Usuń
  3. Cieszę się, że mogłam pomóc. Bardzo lubię i doceniam twojego bloga, dlatego cieszę się na nowy rozdział. Wstawiaj szybciutko.
    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń