środa, 21 listopada 2012

07 " Rodzisz .? Rodzisz ! "

Obudziłam się wtulona Louisa, próbowałam wstać tak żeby nie obudzić towarzystwa jednak zorientowałam się że Harry trzyma mnie za nogę . Próbowałam iść do kuchni ale Hazza ciągnął się za mną co powodowało " cichutkie " skrzypienie podłogi w końcu udało mi się dojść od kuchni . Niestety Harry miał dość mocny uścisk .
- Harry, zobacz to kot z dwiema głowami - powiedziałam mu nad uchem ale ten tylko coś wymamrotał .
- Więc plan B - powiedziałam do siebie
Wzięłam butelkę wody, otworzyłam ją i wylałam na Harrego, momentalnie się zbudził
- Co do cholery ?! - krzyknął na cały dom - Nat jak cię kiedyś dorwę to załaskotam na śmierć !
- Oj Nat musiałaś ? - spytał Lou który wszedł właśnie do kuchni
- To po co czepiał się mojej nogi ?
Podeszłam do niego i pocałowałam .
- Ech, okazujcie sobie uczucia gdzieś indziej
- Zakochasz się to zrozumiesz - Lou
- Wiecie co ? Wolę Koty

~Następny dzień~

- Rodzisz ? Rodzisz ! - jak codziennie Harry który nie spał już od 7 rano budził mnie jakimś głupim tekstem .
- Nie głupku ! Jeszcze nie pora - powiedziałam i odwróciłam się do niego . Ale jednak Lou nie było już obok mnie
- No wstań No Nat !!!
- Nie - zakryłam głowę poduszką ale Harry wszedł na łózko i zaczął skakać - Wyjdź mi z pokoju debilu jest 7:40 ja chcę spać !
- Nie ! Moim zadaniem jest cię wyciągnąć z łóżka !!
- Po co ?
- Bo musisz coś zobaczyć !
- No dobra - leniwie wstałam, Harry zawiązał mi oczy i trzymał mnie żeby się nie wypieprzyła .
Po chwili mogłam już ściągnąć opaskę . To był piękny widok :3 W kuchni pełno świeczek, na około róże na stoliku biały obrus a na nim mały .... Tort ! Tak Tort !.
Zza wysepki wyszedł Louis i mocno mnie przytulił .
- Sto Lat !! - Harry i Lou
Boże co ze mnie za idiotka . Zapomniałam o własnych urodzinach, nie codziennie kończy się 19 lat.
Zaczęłam ryczeć .
- Ale nie płacz - Lou
- A może lubię płakać ?
- Masz urodziny i masz się uśmiechać - Harry
- Nawet zapomniałam że mam te 19 lat
- A no widzisz ...

***
Cześć .:D
Taki trochę nudny,krótki i wgl. 
Zostałam nominowana do Libster Award *.*
Nie spodziewałam się tego, i jeszcze dwa moje blogi ^^

2 komentarze:

  1. Zajebiaszcze ! < 33. : *
    Czekam na nowy rozdział ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!
    Przepraszam że komentuje dopiero teraz , ale nie miałam czasu .
    Czekam na następny i zapraszam na 21 :)

    OdpowiedzUsuń