piątek, 2 listopada 2012

05 " Bliźniaki.?! .. "

- A co jeśli umrze .? - spytałam Harrego który wyglądał jakby do oczu cisnęły mu się łzy, ale nie chcę dać im swobodnie płynąć .
- Nie umrze, zobaczysz będzie tak jak dawniej - przytulił mnie, a ja nadal cicho popłakiwałam ale w końcu wzięłam się w garść .!
- Natalie Do Cholery Uspokój Się - zaczęłam sobie powtarzać .
Harry wyszedł porozmawiać z lekarzem a ja .. Ja usiadłam na krześle obok łóżka Louisa, złapałam go za rękę.

* 2 tygodnie później *

Z Lou było już lepiej, cieszyłam się z tego powodu . Siedziałam z nim 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu 15 dni w miesiącu i cholera wie jeszcze ile . Przyjaciele także i Lou namawiali mnie żebym wróciła do domu,odpoczęła mówili że to źle wpłynie na dziecko ale ja nie chciałam, bo ciągle sobie wmawiałam że jeśli wyjdę chociaż za próg szpitala to coś mu się stanie . Harry próbował kilka razy wyciągnąć mnie siłą ale na marne .

* miesiące później - ( sorry że tak z buta wieżdżam ale nie chcę mi się tego opisywać teraz akcja dopiero się zacznie :3 )

Szłam z Danielle do lekarza, dlaczego z Dan .? Lou nie mógł bo mają próbę, ale cieszę się że Dan jest ze mną . Po badaniu usiadłam na przeciw lekarza
- Gratuluję Pani Walker to bliźniaki
- Bliźniaki .? - Zajebiście :333
- Tak
- Dobrze, więc kiedy mam przyjść .?
- Za 2 tygodnie do kontroli
- Do widzenia
Wyszłam z gabinetu i od razu miałam na ryju banana
- i co .? -spytała Dan
- Danielle !. nie uwierzysz to bliźniaki !.- krzyknęłam
- Pierdolisz .?! Seryjnie
- Tak
- Idziemy na próbę do chłopaków !.
- Po co .?
- No choć !;
- Nie idziemy do domu !. Zrobimy im niespodziankę
Wyciągnęłam telefon i zaczęłam pisać " Spotkanie u nas o 20 !. Nat xx " wysłałam esemesa do każdego z chłopaków i poszłyśmy do domu ..
***
Zjebane O.O
I bez komentarza -,- Jutro dodam nowy :3
Ach uwielbiam długie weekendy ale co tam i tak siedzę w domu 2 tydzień XD

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Króciutki ! :(
    Zapewne zastanawia cię czemu usunęłam komentarz ? Hmm?
    Otóż moja młodsza siostra ukradła mi laptopa i napisała parę cenzuralnych zdań.Więc usunęłam bo nie był on mojego autorstwa i nie wyrażał tego co naprawdę myślę o opowiadaniu głównie o tym rozdziale.

    Bliźniaki?!
    O jak fajnie tylko jakie bliźniaki
    Ona-On
    Czy może
    Ona-Ona/On-On
    ???
    To ty dwa tygodnie w domu siedzisz a rozdział dodajesz dopiero dziś ?!
    Jak z twoim Kotkiem ?
    Mam nadzieje że wszystko jest okej :)
    Patrz mówisz że dzisiaj będziesz dodawać rozdział ?
    Ja też :)
    Nie mogłaś mi od razu powiedzieć że wiesz jak mam na imię bo przeczytałaś na innym blogu ?
    Ja tu się zastanawiam skąd ty to wiesz.Może jesteś moją znajomą? itd.
    Masz Facebook'a ?
    Bardzo chciałabym cię mieć w znajomych :)
    I jeszcze jedno.
    Zapraszam na 17 rozdział !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodajesz bardzo krótkie rozdziały ale są one po prostu Zajebiste!!
    Bliźniaki powiadasz ?
    Jezu jak bym chciała mieć tam kiedyś bliźniaki :)
    Kiedy następny ?
    Zapraszam do siebie choć są dopiero Bohaterowie :)

    http://circles-were-going-in-cirecles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń