niedziela, 23 września 2012

02 " Spieprzaj .. "

- Natalie co się stało - spytała mnie przyjaciółka
- Bo .. Dan ja .. jestem w ciąży ! - wybuchłam płaczem i przytuliłam się do niej
- Cii.. Nie płacz mała, usiądziesz i wszystko mi opowiesz
Usiadłam na sofie a Danielle na przeciw mnie na fotelu
- Więc ..Opowiadaj - zarządziła
- No mówię przecież że jestem kurde w ciąży - chciałam znów się poryczeć ale się powstrzymałam
- No ale z Lou .?
- Nie kurwa z Niallem wiesz - oburzyłam się a Dan wytrzeszczyła na mnie i tak już swoje wielkie oczy
- No wiesz ty co .? Zdradzać Lou z Niallem
- Nie zdradziłam go kobieto !. Głupie pytania zadajesz oczywiście że z Louisem !.
- Nie olewaj dziewczyno . Ale tak bez gumek .? Ile wy macie lat 14 .?
- Danielle - krzyknęłam - Ja tu do ciebie przychodzę z poważną sprawą a ty mi " Ale tak bez Gumek "
- To prawda
Spojrzałam nerwowo na zegarek a potem na przyjaciółkę .
- Wiesz ja chyba muszę już iść cześć - pożegnałam się z nią bez odpowiedzi z jej strony i szybkim krokiem wróciłam do domu, ściągnęłam buty a kurtkę powiesiłam na wieszaku i usiadłam przed telewizorem .. No tak nic innego nie robię tylko siedzę przed tym pudłem,położyłam się przykryta kocem i zasnęłam ...
Obudziło mnie szturchanie palcem mojego lewego policzka,otworzyłam oczy i zobaczyłam burzę loków które opadały na twarz Harrego
- Harry .. - wymruczałam - spieprzaj zanim cię walnę
- Nie masz wstać !
- Nie
- Jak chcesz .. - powiedział cicho jakby do siebie i oblał mnie szklanką wody .
Bez namysłu wstałam i zaczęłam gonić Harrego który po chwili potknął się o buta i wywalił wydając jęk bólu.Przyglądałam się chwilę obolałemu Harremu ale po krótkim namyśle uświadomiłam sobie że mam jeszcze jedną sprawę do zrobienie ...
Szłam korytarzem prowadzącym do sypialni w której pewnie siedzi Louis,zastanawiałam się jak mogę mu to powiedzieć .? Prawda prawdą bałam się -.-
Po " cichu " Otworzyłam drzwi i odruchowo spojrzałam w stronę łóżka, siedział tam
Podeszłam i usiadłam na brzegu biorąc głęboki wdech
Pamiętaj Natalie wdech wydech wdech wydech - mówiłam sobie w myślach
- Lou .. - zaczęłam cicho,chłopak odwrócił się w moją stronę i spojrzał mi prosto w oczy jakby wiedział co chcę mu powiedzieć tylko czekał na to abym ja to mu powiedziała - muszę ci o czymś powiedzieć
- Słucham cię - powiedział i przysunął się do mnie
- Ja jestem w ciąży - rzekłam i spojrzałam na chłopaka
- Coś tak czułem - powiedział cicho
- To znaczy .?
- Znalazłem test w łazience ..
No bravo Natalie Zajebiście -.-

******
Mi się podoba ale oceniać musicie sami :*
I Przepraszam że dopiero teraz ale nie miałam czasu
Wiadomość do Loczka : Tak jest dziewczyną Lou tak przyjaźni się z resztą,tak ma 17 lat i tak jest w ciąży :D

See you soon .♥
Monika .

1 komentarz:

  1. Wchodząc dziennie na opowiadanie :
    good-time-of-lovely69.blogspot.com
    Mam nadzieję na nowy rozdział ,ale zastaję tylko ten stary.Wchodzę i wchodzę aż Bum!! Nowy rozdział ukazuję się moim brązowym oczom.
    Czytam literka po literce,słowo po słowie ,zdanie po zdaniu aż kończe.
    Klikam w "Add a comment" i ukazuję mi się puste pole.
    Klikam w klawiaturę wystukując nawet fajny rytm i pisze:

    Fantastyczny rozdział!!!
    Nie mogłam się doczekać...
    Co będzie dalej z Lou i Natalie?
    Jak poradzą sobie z ciążą siedemnastolatki?
    Emmm...
    "- Ja jestem w ciąży - rzekłam i spojrzałam na chłopaka
    - Coś tak czułem - powiedział cicho
    - To znaczy .?
    - Znalazłem test w łazience ..
    No bravo Natalie Zajebiście -.-"

    To jest najlepsze :)
    Kiedy następny?
    Już nie mogę się doczekać !!!
    Kocham<3



    Pod koniec zapraszam cię na nowy rozdział na moim blogu :
    http://your-life-your--voice-1d.blogspot.com

    Klikam "Opublikuj" i czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń