niedziela, 16 września 2012

01. " Chcę płakać i śmiać się jednocześnie .."

Wchodziłam w każdą kałuże niczym małe dziecko przy tym  mocząc swoje białe trampki, Z Nieba padał coraz to mocniejszy deszcz patrzałam z zaciekawieniem na ludzi przechodzących obok mnie zastanawiając się czemu oni się tak śpieszą .?
Przy bramie wyciągnęłam klucze i kierowałam się do drzwi kiedy same się otworzyły i stał w nich Lou z niezadowoloną miną ..
- Czemu tak długo .? - spytał
- Louis, Nie mam dwóch lat umiem o siebie zadbać - rzekłam wchodząc do środka i ściągając przemoczone buty zostawiłam je w tym mały pomieszczeniu który był nazywany "przedpokojem". Poszłam do kuchni i włączyłam czajnik na herbatę, siadając na krześle przyglądałam się Lou który intensywnie nad czymś myślał i w końcu wydusił coś z siebie :
- Natalie Czy ty coś ukrywasz .? - spojrzał na mnie podejrzliwym wzrokiem na co się zmieszałam ...
Tak ukrywam coś ale się boje powiedzieć prawdę :P
- Nie - słysząc znajomy gwizdek wyłączyłam czajnik i zalałam torebkę wrzątkiem .
Z gorącym napojem poszłam do salonu i usiadłam na kanapie
- Co ja mam mu powiedzieć .? - pytałam się sama w myślach,kiedy mnie olśniło jedyne wyjście to Apteka !.
Zostawiając kubek szybko założyłam na siebie bluzę a na nogi trampki i prawie wybiegłam z domu szłam w stronę apteki powtarzając że to nie prawda ...
Kiedy wkupiłam trzy testy wróciłam do domu który był pusty ..
- No tak .. Mają próbę - powiedziałam do siebie i poszłam do łazienki.
Po 20 minutach wyniki były jednoznaczne - będę mamą ...
Chciało mi się płakać i śmiać jednocześnie ja Mamą .? Kurwa ja mam 17 lat nie mogę być w ciąży to nie jest możliwe ... Usiadłam na kanapie i wyciągnęłam telefon zaczęłam wystukiwać literki :
" Cześć Danielle !. Mogłabym do ciebie przyjść .? Nat xx "
Na odpowiedź nie czekałam zbyt długo :
" Cześć,pewnie że możesz "
Zostawiając przyjaciółkę bez odpowiedzi udałam się do mieszkania ( aut. Dan i Liam mieszkają razem ) Danielle ...Zapukałam kilka razy i kiedy otworzyła mi drzwi próbowałam nie okazywać emocji ...
***
Dobra na razie to tylko tyle :D Jutro postaram się dodać dwójkę : *

1 komentarz:

  1. Fajny!!!
    Czyli ona chodzi z Lou a z resztą się przyjaźni?
    Omg!! 17 lat i w ciąży?
    O co tu chodzi? Mmh?
    Musisz mi to wytłumaczyć i natychmiastowo dodać następny gdyż fajnie mi się czytało i chcę czytać więcej:)
    Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń